Direktlänk till inlägg 25 juni 2009

"/ .-.

Av tess - 25 juni 2009 18:51

ja ni, inte gjort mycket alls idag, varit och handlat blommor med brudarna, sen så har jag faktiskt inte gjort mycket mera en att suttit här och spelat på facebook, och så!=) sitter och väntar in min kära bror just, får se när han dycker upp!!:) ska nog bara ta det lugnt ikväll, lite halv slut i kroppen.. säger då det =) fan vilket fint väder det har varit idag, lite för varmt för min del, så spenderade den mesta tiden inne, haha! gick inte vara ute, och speciellt när man är sjuk och så, då blir det jobbigt att andas i värmen! =) haha, men ibland får det vara så oxå, nej ni! från ena saken till den andra, ska sätta mig och forsätta med mitt x-box spelande=) och gå ut och ta en rök:) Just det, har inte skrivit ner det, håller faktiskt på att ska sluta röka, :d duktig jag!:) försöker så gott jag kan iaf:)! men hare bra alla.. upd något,


over and out;


mina tankar går till min älskade farfar, fysatan vad jag saknar dig:(!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tess - 2 april 2011 00:45

Har nu bestämt att jag ska börja blogg även här för att skriva av mig allt jag verkligen behöver göra! och jag kommer enbart ge lösenorden till dom jag känner för att ge det till! annars så har jag en helt annan blogg även som jag skriver ner mina da...

Av tess - 18 oktober 2009 20:48

ska jag vara ärlig, så fundera jag starkt att komma tillbaka till denna blogg, fattar mer utav den nu när jag suttit och pillat lite och så på sidan!:) haha, misstolkas kan det dära göras med, men men! för blogg.se fattar jag inte ett skit utav, ;d h...

Av tess - 12 september 2009 17:54

ny blogg, ; tessgidlund.blogg.se   så ni får över gå dit om ni vill läsa något!:) ...

Av tess - 10 september 2009 16:23

ska jag vara ärlig fattar jag inget av det hära:P ! upd någongång!:) pusshjes ...

Av tess - 25 augusti 2009 11:11

yeah, fick lägenheten i bredsand, ;d så nu 1 sep, blir det att flytta till bredsand, ;d.. så nu är bredsand osäker igen;)! ...

Ovido - Quiz & Flashcards