Direktlänk till inlägg 23 maj 2009

"/

Av tess - 23 maj 2009 17:37

gör absolut inte mycket, sitter i korsta just nu! ska nog röra mig hemåt senare, vet inte vad som händer, får se totalt vad som händer, har just nu sån ångest, så skulle kunna göra något väldigt dumt mot någon, men det är ju inte någons fel, utan jag valde att dra och vara för mig själv, och inte ha kontakt med någon, för att kunna rensa tankarna totalt, för allt vart så mycket, för mycket för att jag skulle orka ha någon omkring mig, jag ville inte att det skulle bli såhära, men jag kan inte göra så mycket åt det, och att jag svek dig gumman, det var inte meningen, du vet varför, och kände verkligen att jag inte ville mera, så var tvungen att vara för mig själv och bara rensa totalt, men nu orkar jag inte skriva blogg, skriver framöver när jag känner att jag orkar, och berätta mera då,


over and out;


vill verkligen vakna upp från denna mardröm,

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tess - 2 april 2011 00:45

Har nu bestämt att jag ska börja blogg även här för att skriva av mig allt jag verkligen behöver göra! och jag kommer enbart ge lösenorden till dom jag känner för att ge det till! annars så har jag en helt annan blogg även som jag skriver ner mina da...

Av tess - 18 oktober 2009 20:48

ska jag vara ärlig, så fundera jag starkt att komma tillbaka till denna blogg, fattar mer utav den nu när jag suttit och pillat lite och så på sidan!:) haha, misstolkas kan det dära göras med, men men! för blogg.se fattar jag inte ett skit utav, ;d h...

Av tess - 12 september 2009 17:54

ny blogg, ; tessgidlund.blogg.se   så ni får över gå dit om ni vill läsa något!:) ...

Av tess - 10 september 2009 16:23

ska jag vara ärlig fattar jag inget av det hära:P ! upd någongång!:) pusshjes ...

Av tess - 25 augusti 2009 11:11

yeah, fick lägenheten i bredsand, ;d så nu 1 sep, blir det att flytta till bredsand, ;d.. så nu är bredsand osäker igen;)! ...

Ovido - Quiz & Flashcards