Direktlänk till inlägg 16 maj 2009

"/ ..

Av tess - 16 maj 2009 15:44

har igentligen inte så mycket och skriva, men har absolut inget att göra så det blir ett inlägg!=))! ska väl ta och hitta på något snart innan jag går sönder helt, får någon hets snart.. bryter snart i hop riktigt mycket, jag vet inte varför, jag menar jag slipper tänka har ju människor runt om mig, men så fort jag får 1 sekund själv, så har tankarna börjat snurrat, jag vill inte tänka mera, jag pallar inte mina tankar längre, blir inte av med något, hur mycket smärta jag en tar imot, så slipper jag inte det, jag får hets, vill bara ta och slänga mig utför balkongen för att slippa känna smärtan inombords, men det är något jag har börjat lärt mig att leva med, jag pallar inte en enda dag igentligen! men jag kämpar, kämpar för dom jag älskar, och som älskar mig! för jag vill inte såra dom, som min älskade kusin sa, ; för varje gång man ramlar så landar man mjukare och mjukare, det är helt rätt, men ramlar man för mycket, så orkar man inte ta sig upp igen, för man vet själv att man ramlar till slut, jag vet inte, varför just jag har dessa jävla tankar, dom snurrar och snurrar helatiden! tycker inte om dom, skulle ge vad som helst för att slippa dom! visst, det går att prata med någon på psyke, men jag vill inte vissa mig så svag, för jag har massor av människor som behöver mig, som har sina problem, men jag vill inte att dom ska veta/se att jag själv har mina problem, för jag vill ju finnas där för dom, och ge dom den hjälpen dom behöver, men det är inte alltid lika lätt att försöka, speciellt inte nu, nu när mina problem har tagit över min kropp, men ja, fundera sjukt mycket på att gå och prata endå¨! för jag orkar snart inte med dessa jävla plågor, jag vill inte mera, jag skiter i! ja, vad ska man säga, bara massa jävla skit i min blogg nu! men det är just därför att jag känner att jag verkligen behöver skriva av mig, det är absolut inte min dag i dag, men men! så är det för alla någondag, nej ni, nu ska jag ta och göra lite kaffe och surra med abdol och chrille!:) sen vetefan vad som händer.. upd något mera, pusshejs



over and out;

En gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm. Jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund tills jag vaknar upp i min ensamhet i vårt så kallade rum. Vill bara somna om igen och vakna upp i en dröm!

reason to cry!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tess - 2 april 2011 00:45

Har nu bestämt att jag ska börja blogg även här för att skriva av mig allt jag verkligen behöver göra! och jag kommer enbart ge lösenorden till dom jag känner för att ge det till! annars så har jag en helt annan blogg även som jag skriver ner mina da...

Av tess - 18 oktober 2009 20:48

ska jag vara ärlig, så fundera jag starkt att komma tillbaka till denna blogg, fattar mer utav den nu när jag suttit och pillat lite och så på sidan!:) haha, misstolkas kan det dära göras med, men men! för blogg.se fattar jag inte ett skit utav, ;d h...

Av tess - 12 september 2009 17:54

ny blogg, ; tessgidlund.blogg.se   så ni får över gå dit om ni vill läsa något!:) ...

Av tess - 10 september 2009 16:23

ska jag vara ärlig fattar jag inget av det hära:P ! upd någongång!:) pusshjes ...

Av tess - 25 augusti 2009 11:11

yeah, fick lägenheten i bredsand, ;d så nu 1 sep, blir det att flytta till bredsand, ;d.. så nu är bredsand osäker igen;)! ...

Ovido - Quiz & Flashcards