Direktlänk till inlägg 16 maj 2009

"/ åååh!

Av tess - 16 maj 2009 10:46

gomorgon!

har ganska mycket och skriva nu! men vetefan om jag orkar göra det, för mycket tankar just nu! blir så fittigt jävla less på allt jävla skit, det brinner verkligen i mig just nu! skulle lät kunna gå ut och slå någon jävla hora på käften!! det är sjukt, jag vet inte varför jag är på det humöret just nu! men fick veta massa saker nyss! och det var verkligen inte det jag behövde veta, hur ska man kunna gå vidare? jag skiter i allt, jag tar min väg, och sen skiter jag i vad allt och alla tycker. ska det vara så att alla har problem med det så får dom har det, har alltid gått min egen väg, och tagit den bra eller hur man ska säga, men nu har jag kommit in i en period som jag skiter i vilken väg jag tar, bara den är smärtfri, och jag orkar inte med all denna jävla smärta man får gå runt med, har bara en sak och säga, REASON TO CRY! varje jävla dag, varje minut så känner jag bara att jag vill gå och lägga mig under något, och bara fälla mina tårar, men jag kan inte, jag pallar inte det! men nu orkar jag inte skriva längre, känner att det tar imot, jag vet inte vad jag själv kan skriva i min egen blogg utan att det ska bli något jävla fitt snack, så skiter i nu! ska umgås med dom hära, innan jag får något bryt, upd nog senare,


over and out;


SKITER I ALLT! HORSAKER!!!!!!!!!!!!! vilket jävla liv man har!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tess - 2 april 2011 00:45

Har nu bestämt att jag ska börja blogg även här för att skriva av mig allt jag verkligen behöver göra! och jag kommer enbart ge lösenorden till dom jag känner för att ge det till! annars så har jag en helt annan blogg även som jag skriver ner mina da...

Av tess - 18 oktober 2009 20:48

ska jag vara ärlig, så fundera jag starkt att komma tillbaka till denna blogg, fattar mer utav den nu när jag suttit och pillat lite och så på sidan!:) haha, misstolkas kan det dära göras med, men men! för blogg.se fattar jag inte ett skit utav, ;d h...

Av tess - 12 september 2009 17:54

ny blogg, ; tessgidlund.blogg.se   så ni får över gå dit om ni vill läsa något!:) ...

Av tess - 10 september 2009 16:23

ska jag vara ärlig fattar jag inget av det hära:P ! upd någongång!:) pusshjes ...

Av tess - 25 augusti 2009 11:11

yeah, fick lägenheten i bredsand, ;d så nu 1 sep, blir det att flytta till bredsand, ;d.. så nu är bredsand osäker igen;)! ...

Ovido - Quiz & Flashcards