Direktlänk till inlägg 27 april 2009

"/ godnatt

Av tess - 27 april 2009 23:10

sitter man här igen då! har igentligen inget att skriva, men försöker  fördriva tiden lite, sitter just nu och surrar men linnea på msn, och sitter och smsar föfullt:) så underbara människor det finns, som håller mig sällskap tills mitt pogram börjar så!:) haha, ska väl inte göra mycket nu, ska börja göra mig klar och ska sova.. har igentligen mycket att skriva kom jag på nu! men kan inte skriva allt här, känns sjukt att inte kunna skriva vad man vill i bloggen utan att snacket ska gå i sundsvall, usch, tror nog jag ska skaffa lösen på bloggen! eftersom att allt för många som inte ska läsa läser den!! eftersom att just dessa männsikor, uppfattar allt fel, så dom surrar för mycket, så ska nog ta och tänka på vad jag skriver hädan efter, och skippa alla jävla skit kommentarer oxå tycker jag! massa skit bara, kommentera om du tycker något, men just nu får jag bara massa fittkommentarer, så skiter i att publicera dom, för dom är så onödiga ändå! så är det. ska nog ta och stänga av datorn nu innan han dör, börjar bli grymt varm känner jag! men upd mera imorgon.. pusshejs


over and out; 


godnatt folket:)

 
 
Kusin Emma

Kusin Emma

8 maj 2009 12:50

Bry dig inte om vad luffare utan liv snackar om.. Man är avundsjuk på människor som lyckas inte på dom som misslyckas, kom ihåg de Therese. Skit snack brukar handla om avundsjuka! Älskar dig..

http://MiLady.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tess - 2 april 2011 00:45

Har nu bestämt att jag ska börja blogg även här för att skriva av mig allt jag verkligen behöver göra! och jag kommer enbart ge lösenorden till dom jag känner för att ge det till! annars så har jag en helt annan blogg även som jag skriver ner mina da...

Av tess - 18 oktober 2009 20:48

ska jag vara ärlig, så fundera jag starkt att komma tillbaka till denna blogg, fattar mer utav den nu när jag suttit och pillat lite och så på sidan!:) haha, misstolkas kan det dära göras med, men men! för blogg.se fattar jag inte ett skit utav, ;d h...

Av tess - 12 september 2009 17:54

ny blogg, ; tessgidlund.blogg.se   så ni får över gå dit om ni vill läsa något!:) ...

Av tess - 10 september 2009 16:23

ska jag vara ärlig fattar jag inget av det hära:P ! upd någongång!:) pusshjes ...

Av tess - 25 augusti 2009 11:11

yeah, fick lägenheten i bredsand, ;d så nu 1 sep, blir det att flytta till bredsand, ;d.. så nu är bredsand osäker igen;)! ...

Ovido - Quiz & Flashcards