Direktlänk till inlägg 24 april 2009

"/ upd

Av tess - 24 april 2009 13:36

ja, har nyss gjort mig klar, ska strax ta och röra mig. :)! så jag hinner dit och handla lite innan jag ska iväg igen!:) sen vet jag inte vad som händer, ska väl tatuera mig sen, efter det får vi se hur mycket klockan blir, så ska jag hem och färga håret, :d haha! hinner jag inte idag blir det imorgon!:) ja om inte det blir som jag tänkt mig, vetefan vad som händer, ;s får se, vill hitta på något jag! men finns inte mycket att göra i denna stad.. men men! så äre, men tror nog att jag ska röra på mig nu! ska väl göra klart det sista innan jag ska dra mig! =) men hare bra så länge, upd mera senare, :) pusshejs


over and out; 


jag saknar dig<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tess - 2 april 2011 00:45

Har nu bestämt att jag ska börja blogg även här för att skriva av mig allt jag verkligen behöver göra! och jag kommer enbart ge lösenorden till dom jag känner för att ge det till! annars så har jag en helt annan blogg även som jag skriver ner mina da...

Av tess - 18 oktober 2009 20:48

ska jag vara ärlig, så fundera jag starkt att komma tillbaka till denna blogg, fattar mer utav den nu när jag suttit och pillat lite och så på sidan!:) haha, misstolkas kan det dära göras med, men men! för blogg.se fattar jag inte ett skit utav, ;d h...

Av tess - 12 september 2009 17:54

ny blogg, ; tessgidlund.blogg.se   så ni får över gå dit om ni vill läsa något!:) ...

Av tess - 10 september 2009 16:23

ska jag vara ärlig fattar jag inget av det hära:P ! upd någongång!:) pusshjes ...

Av tess - 25 augusti 2009 11:11

yeah, fick lägenheten i bredsand, ;d så nu 1 sep, blir det att flytta till bredsand, ;d.. så nu är bredsand osäker igen;)! ...

Ovido - Quiz & Flashcards