Direktlänk till inlägg 24 april 2009

"/ usch!

Av tess - 24 april 2009 10:23

godmorgon!:)

vaknade vid 09;00, klev upp och så! gjorde lite kaffe och satt mig här!=) så nu sitter man här och poppa musik för fullt, nyss byt musik på både mobilen och mp3:) så man kan lyssna på någon, eftersom det är någon dum jävel som byt musik på min mp3, och jag lovar att det var fan i mig bara skit låtar, usch! gick verkligen inte att lyssna på det, en massa jävla skit, men förstår inte vem det är:s? men det ska man nog ta och ta reda på! :) just nu ska jag inte göra så mycket faktiskt, ska nog bara ta det lugnt ett litet tag till innan jag sätter igång och gör mig iorning!:) sen så ska jag iofs plocka ihop och så! ska försöka komma på ett bra göm ställe till datorn med, :| men vart vetefan! haha.. är skit dålig på att gömma något! men men! hade ju tänkt att jag skulle haft datorn för mig själv!=) men men! får se vad som händer.. för vissa ska inte ens sitta vid den! ALDRIG, så är det bete man sig som en fitta ska man inte röra mina grejer, inte nog med det, utan jag förstår inte vart alla saker försvinner?:| amandas deo är borta mitt rakskum och mina rakhyvlar är borta:s och massa jävla skit igentligen.. eller smink borttagnings saker är totalt borta finns inte någonstans i lgh, och 2 utav alla hårsaxar är borta, :s men vad ska folk ha det till? :s nejnej! ska nog ta och leta igenom allt här hemma, för saxarna ska fram, så jag kan klippa håret, så äre bara, tills dess ska ingen röra sig här inne, eller jo näsan kan ju vara här, men inte någon annan! ALDRIG, speciellt inte när jag inte är hemma, så ska nog ta och låsa dörren när jag åker härifrån! :) nej men nu ska jag ta och gå ut och röka hade jag tänkt:) men upd mera senare, pusshejs,.


over and out;

petrus <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tess - 2 april 2011 00:45

Har nu bestämt att jag ska börja blogg även här för att skriva av mig allt jag verkligen behöver göra! och jag kommer enbart ge lösenorden till dom jag känner för att ge det till! annars så har jag en helt annan blogg även som jag skriver ner mina da...

Av tess - 18 oktober 2009 20:48

ska jag vara ärlig, så fundera jag starkt att komma tillbaka till denna blogg, fattar mer utav den nu när jag suttit och pillat lite och så på sidan!:) haha, misstolkas kan det dära göras med, men men! för blogg.se fattar jag inte ett skit utav, ;d h...

Av tess - 12 september 2009 17:54

ny blogg, ; tessgidlund.blogg.se   så ni får över gå dit om ni vill läsa något!:) ...

Av tess - 10 september 2009 16:23

ska jag vara ärlig fattar jag inget av det hära:P ! upd någongång!:) pusshjes ...

Av tess - 25 augusti 2009 11:11

yeah, fick lägenheten i bredsand, ;d så nu 1 sep, blir det att flytta till bredsand, ;d.. så nu är bredsand osäker igen;)! ...

Ovido - Quiz & Flashcards