Direktlänk till inlägg 22 april 2009

"/ allt och inget

Av tess - 22 april 2009 13:37

ja, idag vaknade jag väl vid halv 9-9 av att min kära mor ringde och sa att jag var tvungen att kliva upp för soc skulle ringa!:) så jag slog på tvn och låg och kolla på den jäven ett bra tag, sen ringde dom! och självklart när det gäller dom och pengar, så får man aldrig hjälp utav dom! så imorgon är det bara att ringa skolan och skriva ut mig totalt från dom! så jag kan få lite pengar :). sen så ringde näsan! så va bara klä på sig och fixa sig lite, sen så gå till bussen för att följa med henne till ön och gå till tandläkaren!:) sen efter det så åkte vi in mot stan och skulle möta adela!=) så träffa jag robert på bussen =) satt och surra massa skit med han! och jag säger det, fyfan vad man inte hänger med längre, usch!!=// av alla människor så just du? trodde jag aldrig, då menar jag aldrig om dig, men men sånt är det med livet ibland, iaf, så kom vi ner på stan och så! gick till shanti(stavning?) och köpte en stav till läppen, för adela fick inte köpa av han, ;s så jag vart tvungen att komma och köpa.. ,haha värsta jag hört, nej du får inte köpa för ditt hål är snett, :s men dra en gräns jävel ffs, jaja, men nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar=) sen blir det ica, och sen blir det nog att sitta ute ett tag, så frukansvärt sjukt bra väder:) jag verkligen älskar solen, :D haha.. nejnej! men tror näsan är klar på toan nu!:) så ska springa in i duschen men upd mera senare, pusshejs,

 

 

over and out; 

 

 

petrus gubben, jag saknar dig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tess - 2 april 2011 00:45

Har nu bestämt att jag ska börja blogg även här för att skriva av mig allt jag verkligen behöver göra! och jag kommer enbart ge lösenorden till dom jag känner för att ge det till! annars så har jag en helt annan blogg även som jag skriver ner mina da...

Av tess - 18 oktober 2009 20:48

ska jag vara ärlig, så fundera jag starkt att komma tillbaka till denna blogg, fattar mer utav den nu när jag suttit och pillat lite och så på sidan!:) haha, misstolkas kan det dära göras med, men men! för blogg.se fattar jag inte ett skit utav, ;d h...

Av tess - 12 september 2009 17:54

ny blogg, ; tessgidlund.blogg.se   så ni får över gå dit om ni vill läsa något!:) ...

Av tess - 10 september 2009 16:23

ska jag vara ärlig fattar jag inget av det hära:P ! upd någongång!:) pusshjes ...

Av tess - 25 augusti 2009 11:11

yeah, fick lägenheten i bredsand, ;d så nu 1 sep, blir det att flytta till bredsand, ;d.. så nu är bredsand osäker igen;)! ...

Ovido - Quiz & Flashcards