Direktlänk till inlägg 21 april 2009

"/ gårdagen!:)

Av tess - 21 april 2009 19:49

ja, igår åkte jag till bredsand till min underbara vän sara!:) satt och surrade ett bra tag, sedan gjorde vi lite mat och så!:) käkade sen så satt vi och surrade ännu mera!:) gjorde massa skoj gjorde vi!:) har så roligt med henne!:) finns inge bättre en att bara åka dit och man kan vara sig "själv" och bara vara, =) trivs så underbart mycket där:)! sen så gick vi ut och satt oss nere vid dagis och drack kaffe och surrade på!:).. sen senre mot kvällen kom emmelie upp oxå!:) så sjukt trevligt har man med dom brudarna!:) vi 3 är totalt oslagbara!:) .. jag älskar dom högt mina flickor!:) just det!:) sov över hos sara med!:) så vi hade en hel dag/natt:d .. sen idag, så vaknade vi väl vid 10 halv 11, vet inte riktigt, sen har vi inte gjort så mycket!:) men helt underbart, sen vid 5 åkte jag hem över. sen har jag inte gjort mycket, varit ute och gått ett litet tag, och käkat!:) sen pratade jag med hjärtat förut med:) så underbart så!:) saknar han sjukt mycket, NÅGOT så FRUKTANSVÄRT mycket saknar jag han!=/ men hoppas bara att tiden går fort:).. nejnej, nu ska jag ta och göra lite tee, och så! sen ska jag hoppa in i duschen och ringa min älskade mor med, sen ska jag se andra avenyn!:) men upd senare kanske, beror på är så sjukt trött, och ont i huvudet har jag med, så får se hur det blir!:) men hare bra så länge, btw. inom kort flyttar jag min blogg, till blogg.se men ska nog fixa till den fin fin först!:) haha! pusshejs.


over and out;


petrus, gillar dig sjukt mycket, du är bäst:)<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tess - 2 april 2011 00:45

Har nu bestämt att jag ska börja blogg även här för att skriva av mig allt jag verkligen behöver göra! och jag kommer enbart ge lösenorden till dom jag känner för att ge det till! annars så har jag en helt annan blogg även som jag skriver ner mina da...

Av tess - 18 oktober 2009 20:48

ska jag vara ärlig, så fundera jag starkt att komma tillbaka till denna blogg, fattar mer utav den nu när jag suttit och pillat lite och så på sidan!:) haha, misstolkas kan det dära göras med, men men! för blogg.se fattar jag inte ett skit utav, ;d h...

Av tess - 12 september 2009 17:54

ny blogg, ; tessgidlund.blogg.se   så ni får över gå dit om ni vill läsa något!:) ...

Av tess - 10 september 2009 16:23

ska jag vara ärlig fattar jag inget av det hära:P ! upd någongång!:) pusshjes ...

Av tess - 25 augusti 2009 11:11

yeah, fick lägenheten i bredsand, ;d så nu 1 sep, blir det att flytta till bredsand, ;d.. så nu är bredsand osäker igen;)! ...

Ovido - Quiz & Flashcards