Direktlänk till inlägg 20 april 2009

"/ massa skit

Av tess - 20 april 2009 00:29

ja, är inte trött för 5öre, tror jag får något fel, jag menar, var vaken till typ3 i natt, klev upp vid halv 10, borde ju känna av lite trötthet men nej då!:| aldrig, men men, får väl sitta här och fixa och trixa med olika saker till jag blir trött då, eftersom om jag lägger mig i sängen så kommer jag ändå inte kunna sova, och sen så tänker jag bara massa skit, så nej tack hoppar det att lägga mig när jag inte ens är trött alls, blir så sjukt less på att jag inte ska kunna vara ensam ett tag, det är sjukt, har alltid vare en människa som tycker om att tänka, och vara ensam, men sedan allt och alla börja dö i från oss, så har jag hoppat att vara ensam och tänkt, jag orkar inte, vet själv att jag måste, men känner att det tar i mot att jag verkligen måste.. för en vacker dag så är jag ensam och måste tänka, som det är nu! jag vet själv att jag vekligen måste få min ensama tid och hinna tänka, men ändå vill jag inte, men det är skönt ett litet tag, men inte en lång stund, så är det iaf, men jag måste så jag verkligen kan vara ensam någongång, för igentligen är det jävligt skönt att bara få sitta några timmar eller ett tag och bara tänka på sina egna problem, men jag har alltid varit den som tar andras problem framför mina egna, hur dåligt jag en mår, så ska dom i min närhet alltid må bättre, skiter i mig själv totalt, men kanske dags att börja tänka på sitt eget liv oxå, jaja! vart lite mycket nu, men men!:) skönt att skriva av sig tycker jag! och är det någon som ska klaga så kan dom bara lägga ner min blogg tycker jag!:) för pallar inte onödiga kommentarer, för dom blir ändå inte publicerade! så bara ge upp!:)

pratade med min älskade kusin nyss:) emma, är så glad för hennes skull:) vi får ta och hitta på något nu när du kommer hem från mamma:).. saknar dig något så grymt, jag älskar dig högt gumman<3..


over and out; 


petrus, jag saknar dig så fruktansvärt mycket=/ 

 
 
din kusin

din kusin

20 april 2009 13:10

Älskar dig med hjärtat, har saknat er såå.. Du får inte glömma gumman att DU är den viktigaste personen i ditt liv ingen annan. För ingen annan bryr sig mer om dig än du så varför ska du göra de? JA, de är dags att börja ta hand om dig själv nu. Do vet vart jag finns, hemma hos dig för tillfället;) Puss Puss gumman// kusinEmma

http://milady.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tess - 2 april 2011 00:45

Har nu bestämt att jag ska börja blogg även här för att skriva av mig allt jag verkligen behöver göra! och jag kommer enbart ge lösenorden till dom jag känner för att ge det till! annars så har jag en helt annan blogg även som jag skriver ner mina da...

Av tess - 18 oktober 2009 20:48

ska jag vara ärlig, så fundera jag starkt att komma tillbaka till denna blogg, fattar mer utav den nu när jag suttit och pillat lite och så på sidan!:) haha, misstolkas kan det dära göras med, men men! för blogg.se fattar jag inte ett skit utav, ;d h...

Av tess - 12 september 2009 17:54

ny blogg, ; tessgidlund.blogg.se   så ni får över gå dit om ni vill läsa något!:) ...

Av tess - 10 september 2009 16:23

ska jag vara ärlig fattar jag inget av det hära:P ! upd någongång!:) pusshjes ...

Av tess - 25 augusti 2009 11:11

yeah, fick lägenheten i bredsand, ;d så nu 1 sep, blir det att flytta till bredsand, ;d.. så nu är bredsand osäker igen;)! ...

Ovido - Quiz & Flashcards