Direktlänk till inlägg 19 april 2009

"/ ännu en dag!

Av tess - 19 april 2009 22:57

dagen började väl med att alla klev upp, gick och gjorde lite kaffe och så :) gick ut och rökte, sen så satt vi bara ute på balkongen ett tag, :) sedan så börjar en efter en att göra sig klar:) sen så satt vi oss på balkongen igen:) satt och surrade och så! sen så fick vi för oss att ta och gå bort till amandas mormor:) så satt vi där och fikade och surrade på en massa, :) sen gick vi hem, satt oss på balkongen ännu en gång, sen så gick vi in och satt oss och lyssnade lite på musik och så!:) haha värst musiken jag hört på länge alltså:P haha! men skit roligt hade vi iaf, i natt i natt (8) haha!;) sen så var det inget mer med det, efter ett tag så gick vi med adela till bussen och stog och dryga där ett bra tag!:) till slut kom bussjäven, och vi gick hem och så! sen så efter ett tag så gick vi ut och på en promenad, =) skit mysigt faktiskt, låter sjukt, men så är det, :) haha! har verkligen hatat att vara ute och gå, men det är rätt skönt ändå!;p.. sen så gick vi in, och gjorde absolut inte mycket, vart något jävla bråk mellan johan och amanda, och självklart så blir en annan inblandad, det brann i mig, JAG SÄGER VAD JAG VILL om folk till vem jag vill, skiter i, bete man sig som skit, får man skit tillbaka! så är det, tyvärr, men så är läget, i olika fall, men orkar inte skriva ner allt nu! sen så ja, tog vi oss en lång promenad runt hela finsta tror jag! usch fy och fan, att man inte ska kunna sitta i sin egen lgh och snacka, utan man måste gå ut fatt göra det, DET ÄR SJUKT!!!!!!!!!!!!!!! jaja, det är iaf min dag, men nu ska jag ta och ringa min kära mamma, sen ska jag nog ta och kolla lite på tvn och så!:) men upd mera senare eller imorgon!:) pusshejs,


over and out; 


Petrus, <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tess - 2 april 2011 00:45

Har nu bestämt att jag ska börja blogg även här för att skriva av mig allt jag verkligen behöver göra! och jag kommer enbart ge lösenorden till dom jag känner för att ge det till! annars så har jag en helt annan blogg även som jag skriver ner mina da...

Av tess - 18 oktober 2009 20:48

ska jag vara ärlig, så fundera jag starkt att komma tillbaka till denna blogg, fattar mer utav den nu när jag suttit och pillat lite och så på sidan!:) haha, misstolkas kan det dära göras med, men men! för blogg.se fattar jag inte ett skit utav, ;d h...

Av tess - 12 september 2009 17:54

ny blogg, ; tessgidlund.blogg.se   så ni får över gå dit om ni vill läsa något!:) ...

Av tess - 10 september 2009 16:23

ska jag vara ärlig fattar jag inget av det hära:P ! upd någongång!:) pusshjes ...

Av tess - 25 augusti 2009 11:11

yeah, fick lägenheten i bredsand, ;d så nu 1 sep, blir det att flytta till bredsand, ;d.. så nu är bredsand osäker igen;)! ...

Ovido - Quiz & Flashcards