Direktlänk till inlägg 19 april 2009

"/ igår!

Av tess - 19 april 2009 13:57

igår så vart det inte mycket gjort! hehe! satt mest vi datan! sen mot kvällen kom amanda och adela=) sen så satt vi och surra och så! sen tog jag och adela oss en promenad till ica maxi!:) och handlade lite, sen så fick vi skjuts hem från ica:) haha!! sen kom vi hem och bara satt och tog det lugnt, sen vart det sängen! och massa djupa samtals ämnen!:) haha, kunde inte vara tyst var på prathumör :) haha.. sen vid typ halv 3 somnade jag!:).. har igentligen inget och skriva, men va tvungen kände jag!:) hehe!! jaja, idag har det inte blivit mycket gjort, har plockat och städat lite och så!:) sen har alla suttit ute på balkongen hela dagen!:). och nu gör vi inte mycket, jag sitter här, och dom andra gör något annat!=) nejnej nu ska jag forsätta med mitt!:) upd mera senare, =) pusshejs.


over and out;


älskling, jag saknar dig!:/ hur ska jag klara mig i 2 veckor utan dig?=( usch

 
 
Kusin din..

Kusin din..

19 april 2009 20:43

De går gumman fast man inte tror de, ta vara på tiden och sakna honom. Blir jätte roligt att ses när man har saknat varandra ett tag.

http://MiLady.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tess - 2 april 2011 00:45

Har nu bestämt att jag ska börja blogg även här för att skriva av mig allt jag verkligen behöver göra! och jag kommer enbart ge lösenorden till dom jag känner för att ge det till! annars så har jag en helt annan blogg även som jag skriver ner mina da...

Av tess - 18 oktober 2009 20:48

ska jag vara ärlig, så fundera jag starkt att komma tillbaka till denna blogg, fattar mer utav den nu när jag suttit och pillat lite och så på sidan!:) haha, misstolkas kan det dära göras med, men men! för blogg.se fattar jag inte ett skit utav, ;d h...

Av tess - 12 september 2009 17:54

ny blogg, ; tessgidlund.blogg.se   så ni får över gå dit om ni vill läsa något!:) ...

Av tess - 10 september 2009 16:23

ska jag vara ärlig fattar jag inget av det hära:P ! upd någongång!:) pusshjes ...

Av tess - 25 augusti 2009 11:11

yeah, fick lägenheten i bredsand, ;d så nu 1 sep, blir det att flytta till bredsand, ;d.. så nu är bredsand osäker igen;)! ...

Ovido - Quiz & Flashcards